Fitness
Zajęcia dla każdego!

Niezależnie od wieku, płci i sprawności fizycznej - każdy może znaleźć najbardziej mu odpowiadającą formę ćwiczeń.

Proponujemy zajęcia rozciągające i uelastyczniające mięśne oraz stawy.

Układy choreograficzne o różnym stopniu intensywności, kształtujące mięśnie i modelujące sylwetkę

Intensywne zajęcia wydolnościowe, pozwalające spalić dużo kalorii.

Gimnastyka dla seniorów – układy dopasowane do możliwości i oczekiwań Klientów w starszym wieku.

Trening stacyjny - zajęcia grupowe w strefie 360 FIT ZONE

Aquaerobik i gimnastyka w wodzie – zajęcia wykorzystujące naturalny opór wody dla zwiększenia wysiłku przy jednoczesnym odciążeniu stawów.

I wiele zajęć dedykowanych poszczególnych partiom mięśni i wspierających cele, które chcemy osiągnąć (Płaski brzuch, Zdrowy kręgosłup...)

Instruktorzy fitness w SNG to osoby z doświadczeniem i uprawnieniami zdobytymi podczas studiów wychowania fizycznego, konwencji, treningów i zawodów sportowych.

Prezentacja zajęć

ABT

klasa poświęcona modelowaniu dolnych partii ciała. Wolne tempo i precyzyjny instruktaż gwarantują efekty. Dla każdego.

AEROBOKS

trening o maksymalnej intensywności. Kształtowanie całego ciała z wykorzystaniem elementów wschodnich sztuk walki. Duża ilość ciosów, uderzeń, kopnięć połączona z ogólnym wzmacnianiem organizmu.

BODY POSTURAL

trening będący mieszanką kilku programów, efekt wielu lat doświadczeń i szkoleń naszych instruktorów. Znajdują się tu elementy Yogi, Pilatesu, Body Art i Flexible Stretch. Ćwiczenia z użyciem róznych przyrządów, m.in. taśm i bosu. Celem zajęć jest wzmocnienie mięśni posturalnych odpowiadających za naszą prawidłową postawę. Trening dla średnio zaawansowanych.

BOSU

zajęcia prowadzone z użyciem specjalnej platformy „Bosu” o unikalnej sprężystej konstrukcji. Szerokiej gama ćwiczeń i kombinacji wykorzystywana jest zarówno do treningu kardio jak i kształtującego. Zajęcia oparte w szczególności o ćwiczenia równowagi. Doskonale wpływają na mięśnie posturalne, uelastycznianie kręgosłupa oraz kształtowanie świadomość własnego ciała. Bosu jest dostępne dla każdego.

CYCLING

Jazda na rowerze treningowym w rytm muzyki w tempie dyktowanym przez instruktora . Doskonałe ćwiczenia dla miłośników roweru. Ci, co jeszcze nie próbowali muszą uważać – nie będą chcieli robić niczego innego.

FITDANCE

ćwiczenia w rytmie tańca. Zajęcia indywidualne, oparte na układach i figurach tanecznych. Dobra zabawa w rytmie muzyki.

FUNKY

taneczna forma aerobiku wykonywana do muzyki Soul i Funk. Wymaga dobrej koordynacji. Stosunkowo niskie tempo muzyki 105-135 bpm (uderzeń na minutę) gwarantuje trening w przedziale 65%-75% wartości tętna maksymalnego. Skuteczna forma do spalania tkanki tłuszczowej. Dobra zabawa gwarantowana.

GIMNASTYKA

trening o łagodnym charakterze dla osób starszych. Poprzez ruch utrzymujemy dobrą kondycję i samopoczucie.

HI–LOW AEROBIC

kombinacja ćwiczeń typu Hi impact i Low impact. Przede wszystkim wykonywane są układy choreograficzne - kroki są urozmaicane stylami tanecznymi, np. latino, showdance, afrodance. Nowe układy i kroki są wprowadzane stopniowo.

MASTERCLASS

Zajęcia dla tych, dla których godzina zajęć to za mało. Półtoragodzinna dawka intensywnej ćwiczeń!!! Spalanie tkanki tłuszczowej, praca nad zgrabną sylwetką, poprawa kondycji a przede wszystkim świetna zabawa. Zajęcia o wysokiej intensywności dla mocno zaawansowanych. Dla tych, którzy chcą dać z siebie wszystko.

SHAPE

Klasa treningu siłowego z wykorzystaniem wszelkich dostępnych obciążeń. Przede wszystkim dla tych, którzy nie lubią siłowni, lecz mino to chcieliby wzmocnić swój gorset mięśniowy.

STEP & SHAPE

proste układy choreograficzne z wykorzystaniem stepu, przeplatane ćwiczeniami wzmacniającymi. Końcowe minuty układu poświęcone pracy nad mięśniami brzucha.

PILATES

Lekcja poświęcona treningowi mięśni brzucha i grzbietu, o których często się zapomina. Bezpieczne, spokojne ćwiczenia absolutnie dla wszystkich – szczególnie zalecane osobom z dolegliwościami kręgosłupa.

PILATES 2

Trening poświęcony wzmacnianiu naszego „środka”, tj. mięśni brzucha i z nim funkcjonalnie związanych mięśni grzbietu. Bardziej zaawansowane i wymagające już pewnej siły, pozycje i ćwiczenia. Dla średnio i mocno zaawansowanych.

POWER STEP

Wszystko co najlepsze dla miłośników stepu. Różnorodna choreografia, duże tempo, szaleństwo na całego. Intensywność ćwiczeń średnia do wysokiej. Zajęcia dla osób zaawansowanych, pewnie czujących się na stepie.

STEP DANCE

Zajęcia odbywające się przy użyciu platformy – stepu. Lekcja rozwijająca koordynację, pamięć ruchową oraz koncentrację. Ciekawa i niepowtarzalna choreografia uatrakcyjni trening oraz sprawi, że poprawisz kondycję i spalisz zbędną tkankę tłuszczową.

STRETCHING

ćwiczenia rozciągające i uelastyczniające mięśnie. Zajęcia prowadzone w wolnym tempie przy spokojnej muzyce przeznaczone zarówno dla osób z dysfunkcją aparatu ruchowego, ale także wszystkich aktywnych.

TBC

doskonałe wprowadzenie do zajęć fitness. Również dla osób, które wcześniej z ruchem miały niewiele wspólnego. Mieszanka prostej choreografii i ćwiczeń siłowych. Dla wszystkich.

BODY BALL

Zajęcia oparte są na ćwiczeniach gimnastycznych z wykorzystaniem specjalistycznych piłek. skierowane na wzmocnienie mięśni posturalnych. Kształtują sylwetkę i podnosząc przy tym wytrzymałość fizyczną oraz równowagę. Na zajęciach body ball wykonywane są ćwiczenia wzmacniające oraz relaksująco - rozciągające. Ćwicząc z piłką można rozwijać sprawność całego organizmu lub tylko wybrana partie ciała np. brzuch lub pośladki. Zajęcia z piłką nie należą do form bardzo intensywnych, ale przemyślany i dobrze poprowadzony trening może przynieść wiele korzyści.

NORDIC WALKING

Jest to najbardziej naturalna forma aktywności ruchowej – marsz wzbogacony o uruchomienie obręczy barkowej poprzez użycie specjalnie zaprojektowanych kijów. Kije te łączą cechy kijów trekkingowych i od nart biegowych. Specjalne uchwyty pomagają odciążyć stawy kolanowe jak i kręgosłup.

Technika marszu jest połączeniem tradycyjnego marszu (bez użycia kijów) oraz chodu sportowego z techniką jazdy na nartach biegowych ze względu na technikę odpychania się od podłoża. Prostota takiej formy aktywności oraz jej bezpieczeństwo sprawia, że Nordic Walking jest doskonałym sportem dla osób w różnym wieku i o różnej kondycji fizycznej. Nordic Walking można uprawiać w każdym klimacie, w dowolnym terenie, na wszystkich nawierzchniach i co ważne - przez okrągły rok !!!

SALSA SOLO

Zajęcia taneczne pozwalające skupić się wyłącznie na charakterystycznym stylingu damskim, rozwijające świadomość ciała, wyzwalające emocje i energię. Salsa solo to znakomity sposób na rozwijanie własnych umiejętności tanecznych, a także na poprawę kondycji i utrzymanie linii.

HATHA JOGA

Hatha Joga polega na fizycznym i energetycznym oczyszczaniu organizmu i jest najstarszą znaną formą ćwiczeń fizycznych. W sanskrycie wyraz HATHA jest połączeniem HA - Słońce - i THA - Księżyc i symbolizuje równowagę psychofizyczną organizmu człowieka. Hatha Joga zajmuje się: ciałem człowieka, jego umysłem i tym co łączy umysł z ciałem, czyli oddychaniem. Każdemu z tych trzech elementów Hatha Joga podporządkowane są specjalne techniki.

ASANA to ćwiczenia ciała

PRACA Z UMYSŁEM polega na koncentrowaniu się na różnych częściach ciała

PRANAJAMA są to techniki ćwiczenia oddechu, polegające na kontroli prany, czyli energii zawartej w oddechu.

Ćwiczenia Hata Jogi uruchamiając całe ciało, rozszerzają granice naszej świadomości. Pierwszym etapem są ćwiczenia fizyczne zwiększające naszą elastyczność, siłę i wewnętrzną równowagę. Będąc skoncentrowanymi układamy ciało w określonej pozycji i trwamy w tej pozycji przez jakiś czas. Ćwicząc Hatha Jogę staramy się by nasz oddech był zrelaksowany i odpowiedni do poszczególnych asan.

PŁASKI BRZUCH / STRETCH

Zajęcia koncentrujące się na wzmacnianiu, kształtowaniu mięśni brzucha oraz wysmuklaniu talii. W drugiej części ćwiczenia rozciągające pomagające uzyskać naturalną długość i elastyczność mięśni. Doskonała profilaktyka przed kontuzjami.

HI–LOW DANCE

Zajęcia choreograficzne oparte na tanecznych krokach, niosące ogromny ładunek pozytywnych emocji. Dobra zabawa przy energetycznej muzyce pochłaniająca niezliczone ilości kalorii.

TRENING STACYJNY

Inaczej trening obwodowy, opiera sie na ćwiczeniach aerobicznych z obciążeniem[lub innymi przyborami] choć nie tylko. Ma on na celu zrzucenie zbędnej tkanki tłuszczowej, wymodelowanie sylwetki, zwiększenie siły oraz wytrzymałości. Efekt przynosi wzmożona akcja serca która nie występuje w innych treningach ze względu na tempo wykonywanych ćwiczeń. Polecany jest dla początkujących jak i zaawansowanych osób.

Grafik zajęć fitness

UWAGA!!! Tymczasowe zmiany w grafiku fitness i cycling są publikowane TUTAJ.

Grafik zajęć aquaerobiku i gimnastyki w wodzie znajduje się na podstronie Aquaparku.

UWAGA!!! Prosimy o zapoznanie się z regulaminem rezerwacji na zajęcia fitness w Stacji Nowa Gdynia.

GRAFIK FITNESS OBOWIĄZUJĄCY W SEZONIE 2014/2015

 

 

PN

WT

ŚR

CZW

PT

SB

ND

06:30 TRENING 
OBWODOWY
JACEK
(360 Fit Zone)
TRENING 
OBWODOWY
KAROLINA Z.
(360 Fit Zone)
TRENING 
OBWODOWY
TOMASZ Z.
(360 Fit Zone)
TRENING 
OBWODOWY
EWA K.
(360 Fit Zone)
TRENING 
OBWODOWY
EWA K.
(360 Fit Zone)
   
08:00

FAT BURNER
KINGA (NOWE!)

HOOPNOTICA
AGNIESZKA (NOWE!)
BRZUCH UDA POŚLADKI
AGNIESZKA

POWER DUMBELL
KAROLINA Z. (NOWE!)

ZDROWY KRĘGOSŁUP
KAROLINA Z.
 ZDROWY KRĘGOSŁUP
EWA N.
 

09:00

PŁASKI BRZUCH
JACEK

 STRETCHING+ PŁASKI BRZUCH
MARTYNA

JOGA
ZBYSZEK

TBC
AGNIESZKA

PŁASKI BRZUCH  KINGA

JOGA

EWA N.

10:00 TRENING 
OBWODOWY
EWA K.
(360 Fit Zone)
TRENING 
OBWODOWY
KAROLINA Z.
(360 Fit Zone)
TRENING 
OBWODOWY
TOMASZ Z.
(360 Fit Zone)
TRENING 
OBWODOWY
EWA K.
(360 Fit Zone)
TRENING 
OBWODOWY
EWA K.
(360 Fit Zone)

ZDROWY KRĘGOSŁUP
EWA N.

TBC
 MARTYNA

10:00

(sala fitness)


ZDROWY KRĘGOSŁUP
JACEK

POWER DUMBELL
KINGA
(NOWE!)

TBC
AGNIESZKA

 

BUP
AGNIESZKA

 

SHAPE
TOMEK G.

   

11:00

 
    BUP
AGNIESZKA

PŁASKI BRZUCH
 MARTYNA

12:00           TBC
AGNIESZKA
STEP&SHAPE
MARTYNA

12:30

GIMNASTYKA+60
KAROLINA F.R.

GIMNASTYKA+60
MARTYNA
INDOOR WALKING+60
EWA K. (NOWE!)

GIMNASTYKA+60
EWA K.

13:00
         

BODY BALL

AGNIESZKA

 
14:00          
16.30 PŁASKI BRZUCH MAX
MARTYNA

STEP&SHAPE
KINGA

PŁASKI BRZUCH MAX
AGNIESZKA
AERODANCE
AGNIESZKA
ZDROWY KRĘGOSŁUP
KAROLINA F.R.


 
17.00           ZUMBA
BARTEK
ZUMBA
BARTEK

17:30

BRZUCH, UDA, POŚLADKI
TOMEK G.

STRETCHING
TOMEK

SHAPE
TOMEK G.

STEP BASIC
KINGA  (NOWE!)

 STRETCHING  
PIOTR



18:00 TRENING 
OBWODOWY  
MACIEK
(360 Fit Zone)
TRENING 
OBWODOWY
EWA K.
(360 Fit Zone)
TRENING 
OBWODOWY
MACIEK
(360 Fit Zone)
TRENING 
OBWODOWY
KRZYSZTOF
(360 Fit Zone)
TRENING 
OBWODOWY
TOMASZ Z.
(360 Fit Zone) 
ZDROWY KRĘGOSŁUP
JACEK
 

18:30

SHAPE&STRETCH
IWONA (NOWE!)

TBC
TOMEK G.

TBC
AGNIESZKA

PŁASKI BRZUCH+
STRETCHING

MARTYNA

FAT KILLER
MARTYNA

   
19:00 KETTLEBELLS
TOMASZ Z.
(360 Fit Zone)

IRON GAMES
JACEK (NOWE!)

TRENING
OBWODOWY
EWA K.
(360 Fit Zone)

KETTLEBELLS
MACIEK
(360 Fit Zone)
   

19:30

AEROBOKS
KAROLINA F.R.

ZUMBA® FITNESS
SYLWIA

AEROBOKS
IWONA

POWER DUMBELL
(NOWE!) KAROLINA F.R.

 ZUMBA® FITNESS
BARTEK

   
20:15
POWER STATION
MACIEK
   POWER STATION
MACIEK

   

20:30

STEP&SHAPE
TOMEK G.

SLIM GYM
SYLWIA

PILATES
PAWEŁ W.

STEP&SHAPE MARTYNA

     
21:30 STRETCHING
EWA
 
STRETCHING
PIOTR
     

 

Trenerzy i instruktorzy

Wszystkie zajęcia fitness są prowadzone pod okiem doświadczonych instruktorów, prawdziwych specjalistów w swojej dziedzinie. Cała kadra instruktorów fitness to osoby chętnie sięgające do nowych trendów fitness. Uczestnicy konwencji i kursów doszkalających.

Trenerzy fitness SNG

Warto wiedzieć

Chcesz wiedzieć co się dzieje w Stacji Nowa Gdynia w najbliższym czasie?
Zostaw nam swój e-mail, a my będziemy Cię informować na bieżąco o naszych planach.

Archiwum relacji z konwencji

Zobacz galerię

SNG fitness 3
SNG aeroboks
SNG fitness 1
V Konwencja Fitness - Spring Fitness Festival - 12-13 marca 2011r.
V Konwencja Fitness - Spring Fitness Festival - 12-13 marca 2011r.
V Konwencja Fitness - Spring Fitness Festival - 12-13 marca 2011r.
V Konwencja Fitness - Spring Fitness Festival - 12-13 marca 2011r.
V Konwencja Fitness - Spring Fitness Festival - 12-13 marca 2011r.
V Konwencja Fitness - Spring Fitness Festival - 12-13 marca 2011r.
V Konwencja Fitness - Spring Fitness Festival - 12-13 marca 2011r.
V Konwencja Fitness - Spring Fitness Festival - 12-13 marca 2011r.
V Konwencja Fitness - Spring Fitness Festival - 12-13 marca 2011r.
V Konwencja Fitness - Spring Fitness Festival - 12-13 marca 2011r.
V Konwencja Fitness - Spring Fitness Festival - 12-13 marca 2011r.
V Konwencja Fitness - Spring Fitness Festival - 12-13 marca 2011r.
V Konwencja Fitness - Spring Fitness Festival - 12-13 marca 2011r.
V Konwencja Fitness - Spring Fitness Festival - 12-13 marca 2011r.
V Konwencja Fitness - Spring Fitness Festival - 12-13 marca 2011r.
V Konwencja Fitness - Spring Fitness Festival - 12-13 marca 2011r.
V Konwencja Fitness - Spring Fitness Festival - 12-13 marca 2011r.
V Konwencja Fitness - Spring Fitness Festival - 12-13 marca 2011r.
V Konwencja Fitness - Spring Fitness Festival - 12-13 marca 2011r.
V Konwencja Fitness - Spring Fitness Festival - 12-13 marca 2011r.
V Konwencja Fitness - Spring Fitness Festival - 12-13 marca 2011r.
V Konwencja Fitness - Spring Fitness Festival - 12-13 marca 2011r.
V Konwencja Fitness - Spring Fitness Festival - 12-13 marca 2011r.
V Konwencja Fitness - Spring Fitness Festival - 12-13 marca 2011r.
V Konwencja Fitness - Spring Fitness Festival - 12-13 marca 2011r.
V Konwencja Fitness - Spring Fitness Festival - 12-13 marca 2011r.
V Konwencja Fitness - Spring Fitness Festival - 12-13 marca 2011r.
V Konwencja Fitness - Spring Fitness Festival - 12-13 marca 2011r.